//Ashmin Safwan


#04 Mathematics
17/04/2012 @ 4:48 pm | 0 comments
hello! waktu matapelajaran matematik tadi memang seronok. kenapa seronok? =3 sebab, 1 kelas makan dalam kelas. bukan makan besar-besaran la tapi makan manisan dibungkus macam gulabatu . kalau guru kelas tahu , gerenti kena marah . tapi tak la , sebab cikgu ajar matematik tadi pun makan jugak . explain sambil mengunyap-ngunyap makanan . haha ! kalau Pengetua limpas memang best la. mistake takda pengetua masuk kelas oO' tadi saya buang sampah dalam tong sampah, terkejut dalam tong sampah tu full dengan bekas plastik manisan yang kami makan tadi xD esok memang PADAN MUKA dengan orang yang bertugas membuang sampah xD nasib saya dengan Waw-wa bertugas hari isnin . pelik kan ? saya dengan dia saja perempuan ditugaskan membuang sampah . kelas lain takda pun =3 special la kami dua tu . haha xD
tadi, cikgu kata siapa hafal square , dapat 1 gula-gula dan makan dalam kelas masa matematik. siapa tak nak makan dalam kelas . selalunya cover-cover dalam kelas . kalau tak , rasuah dengan kawan ajak kawan sekali makan sama-sama janji tak bagi tau cikgu yang kiterang makan waktu cikgu mengajar .
Waw-wa dulu perasmi dapat sebab dia dengan rela hati angkat tangan . paling last , saya la ! haha ! tapi saya dapat DOUBLE =) makan dua kali lah saya ni . ngee ~
jom hafal sama-sama square xD
3 4 5
5 12 13
6 8 10
7 24 25
8 15 17
9 12 15

tak banyak tu . sampai tu saja . haha ! banyang kan dalam masa 10 saat saya sebut tu dengan cepat . lepas tu cikgu puji saya . wwwuuu ^^ GOOD GIRL . okay la, sampai sini saja. bye !







terima kasih kerana sudi singgah dan membaca. lain kali jangan lupa singgah lagi :)


| Newer Post
Daisypath Anniversary tickers


❤ i am Abang Izzan Safwan's Girlfriend


welcome to my blog. i am Ashmin, the owner for this simple blog for sure. no doubt, i am Sarawakian speak in three languages (Malay, Sarawak Malay & English) in this blog. please navigate around happily. do follow me and don't forget to leave your prints on my tagboard so i can visit you back. let's talk more on & twitter. take a look my pictures on instagram and do ask me a random question, maybe my bio or etc on Ask.fm. thank you ^^


::leave your prints here but remember;
-no hars words
-share your link url not email
-klik 'go' sekali saja!
SEND SUCCESSFUL!


Latest Memories




Copyright©.Layout by LeAsmines. Header by Syahirah. Color codes by HTMLColor. Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.Picture from Tumblr. All rights reserved 2012 - Infinite.