//Ashmin Safwan


#53 something that we used to know
06/12/2012 @ 9:47 pm | 0 comments
hello fellas! tok post kali ke-2 untuk haritok and post kali ke-3 untuk bulan Disember. haritok aku siktauk la asal aku view blog orang jak mesti ada nok post sal gerek sidak. okay, aku just view blog 'gadis sarawak' untuk haritok okay :) bukan mok nganok la tapi aku heran juak ada juak rasa kesian ada juak rasa 'aku sikmok kedak daknya eh'. hmm harap faham la apa dipadah aku tok.

aku view blog sorang tok, nya luah perasaannya.blog nya nun gik sama juak.blog nya ya sama juak. okay lelaki hampir sama jak perangai. mula-mula nang suwit abis dah lamak-lamak menyakitkan hati. perempuan tok makin lamak makin lemah okay. harap lelaki paham perasaan perempuan. perempuan tok bersifat lembut. marah-marah ne pun perempuan dengan laki, dalam hati sidak menangis. hanya Allah SWT jak tauk perasaan perempuan and hanya bestie daknya jak tauk okay :')

aku view blog nya tok tang sedih jak rupanya. oh please lelaki at least luangkan masa torang okay. mun busy  pun sekurang-kurangnya padah la 'kaktok kamek mesej kitak gik keh, kamek ada kerja tok' sebut jak camya perempuan dah faham okay. bukan faham agik tapi dah imagine apa dibusy torang. mun torang sik padah and mesej gerek torang 2 3 kali datang, iboh marah. cuba faham perasaan perempuan okay sik payah nak marah terus "busy tok bah!" nak kurang ajar alu bunyi eh pecuma kenak sumpah gerek torang lak. yah haha^^

aku tok pelik okay. kitak orang gerenti sikmok laki nok panas baran, laki nok always luangkan masa ngan torang, sik marah torang, dengar cakap torang, caring, suka bergurau etc gik nak? okay aku bukan puji dirik la tapi kenyataannya aku ada semua apa yang kita perempuan maok.

aku penah aria carik kelaie ngan Abang. tapi carik kelae aku ya sik menjadi. nya sik marah aku. sik pernah okay.
aku penah merajuk ngan nya. nya pujuk aku Ya Allah. nang sik kedak laki lain la 'kamek sik pande pujok orang' etc sesimple-simple cara laki lain mujok.
aku penah marah nya. nya sik penah marah aku balit. oh jangan jak aku ninjak palak nya. aku sikmok la macam ya okay.
aku penah sik eply mesej nya. bukan sik eply langsung. baruk jak 5 minit or 10 minit aku lepas handphone, nya akan message 'sayangg ow sayangg' -.-
aku penah time koling, aku diam ajak. jawab 'hmmm' ya jak sampe nya 'sayang, cakap la please?' Ya Allah hanya aku dengan Allah SWT jak dapat dengar time ya gine suara nya manjak alu ae. 

 nya sik penah polah aku nangis. aku harap sampe bila-bila nya sik penah polah aku nangis tapi haria aku tetiba nangis -.- bukan pa, aria kan kamek duak sharing cerita, aku cerita punya cerita sampe aku takut nya marah. tetiba aekmata kelua, aku takut nya marah okay. tapi kantoi! nya tauk aku nangis. and nya pujuk-pujuk aku. haha^^ bukan salah nya okay. aku nok terlalu ikutkan perasaan. takut nya marah, aku nok nangis. maka nya sekda alu marah aku. haha ^^

nya tok aku suka. nya busy, nya padah ngan aku. mun nya message 'iloveyou kamek sayang kitak', and aku dalam masa 5 minit sik eply, di forward nya agik. sampe aku jawab baruk nya puas hati. penah aria aku sekda jawab love nya. aku sengaja mok test nya bah. ahah^^ kakya nya padah iloveyou, aku jawab iloveyoutoo. actually aku terkejut dengar nya teriak 'yahooo yessss!' then aku ketawa aku tanyak pahal. nya padah 'baruk tok kitak jawab love kamek untuk haritok' . baruk aku faham kakya tetak sama-sama.


ACTUALLY AKU SIK TAUK MOK PADAH APA GIK. KOTAN TADIK ADA ORANG NGACO AKU TIME TENGAH MELUAH IDEA NOK BANYAK, SUDDENLY ALU ILANG SEMUA. AND DALAM OTAK AKU JUST MOK POLAH PENUTUP JAK AGIK. pergh ! :3

okay la sampe sitok ajak okay. sebenarnya banyak agik mok dipost aku. tapi aku sik ingat agik and idea aku nok datang melambak tadik alu ilang. oh jo jadd okay. by the way, good night fellas! sleep tight, sweetsourbitter dreams, take care and farewell! ^^



terima kasih kerana sudi singgah dan membaca. lain kali jangan lupa singgah lagi :)


Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers


❤ i am Abang Izzan Safwan's Girlfriend


welcome to my blog. i am Ashmin, the owner for this simple blog for sure. no doubt, i am Sarawakian speak in three languages (Malay, Sarawak Malay & English) in this blog. please navigate around happily. do follow me and don't forget to leave your prints on my tagboard so i can visit you back. let's talk more on & twitter. take a look my pictures on instagram and do ask me a random question, maybe my bio or etc on Ask.fm. thank you ^^


::leave your prints here but remember;
-no hars words
-share your link url not email
-klik 'go' sekali saja!
SEND SUCCESSFUL!


Latest Memories




Copyright©.Layout by LeAsmines. Header by Syahirah. Color codes by HTMLColor. Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.Picture from Tumblr. All rights reserved 2012 - Infinite.