//Ashmin Safwan


12/12/12
12/12/2012 @ 12:58 am | 0 comments
hello fellas! memandangkan hari ni 12 12 12, aku deactivated facebook. actually tak deactivated pun sebenarnya, just tak nak buka sampai bila-bila. view pun jadi la :p 






ada tengok gambar tu? haha ! okay bagus :P (Y) mudahan aku tak gatal lagi nak bukak facebook :P

then, bagi aku 12/12/12 takde makna pungg -.- biasa je bagi aku. tau la cantik :P ops jangan marah :P obviously tarikh 20 12 2012 cantik bagi aku sebab 20122012 kalau 12/12/12 jadi 12122012 oh spoil 20 tu kan ? :/ aku hairan la dekat facebook dengan twitter tuh. desperate sangat update kata nak cari boyfriend/girlfriend 12/12/12 tu -.- oh sorry memang tak kacau aku tapi aku rasa lain la. tak malu ke macam tu. nampak sangat kebulur -.- kalau kaple 12/12/12 tak semestinya break pun 12/12/12 or sewaktu dengannya. kau tak faham. tak kesah. aku tak nak ambik tau pungg :P

okay aku tak tau nak post apa lagi dah. sekarang tengahmalam :P siott! 'jam' dekat bawah post title tu memang salah. aku sedih 'la sangat' by the way tadi ..
Clark Hans tag dekat aku dalam facebook dan aku approve apa yang dia tag. omg! nervous aku 19/12/12 ni :'( aku harap sangat keputusan PMR aku baik. aku tak nak C. sebab nanti aku kena tembak papa aku :'( actually papa aku tak suka C dalam result anak dara dia 4 orang ni termasuk aku. aku ni hanya mampu berdoa agar result PMR aku ni baik. 2A6B pun baik. 

kakak aku yang first dapat result 2A5B1C2D apasal tuh? D tu Bahasa Arab dia okay dan dia masa tu kena tembak papa aku. tapi result UPSR dia la paling okay dalam kiterang ni 2A3B. okay kiterang ni tak la pandai sangat macam korang :'/ *rendah diri* lepastu result kakak aku yang ke dua dapat 2A6B dalam PMR. wth? dan UPSR dia dapat 5B. okay dia memang tak dapat jauh dari B dan tak akan dekat dengan C. result SPM dorang berapa tah aku lupa :3 dan result STPM kakak aku yang first tu dapat 3A1B okay pandai balik dia tuh -.- jealous okay sebab aku ni anak dara paling SPOIL. apesal? result UPSR aku 2A3B1C spoil C. harap PMR ni lebih bagus takde C dengan D.

macam ni sebenarnya :

UPSR
Wanie- kakak pertama Wawa- Kakak Kedua 
Wanie : 2A3B
Wawa : 5B
Aku : 2A3B1C /2A2B1C

PMR
Wanie : 2A5B1C2D
Wawa : 2A6B
Aku : *coming soon aku bagitau sebab belum keluar lagi
SPM
-aku lupa. sorry-

STPM
Wanie : 3A1B
Wawa : *coming soon

actually kakak aku yang WAWA tu anak kesayangan papa aku okay sebab dalam kiterang adek beradik yang dah besar panjang tapi tak tinggi dari fizikal, dalam result UPSR PMR dia takde C. papa aku kata UPSR dengan PMR tu senang apesal dapat C? okay, malu . lepastu kakak aku yang WANIE tu pandai up la pulak jadi pelajar Cemerlang sekolah SMK Merbau 2010 dapat 3A1B dalam STPM. aku nih? takde pape punggg!~ 

OBVIOUSLY aku memang mengharapkan result PMR aku ni 3A5B dan ke atas insyaAllah. BM,KHB aku dah target A. math? insyaAllah aku dapat A sebab percubaan PMR aku ni math naik turun naik turun. aku sedih. aku masih ingat apa pengetua cakap dengan aku. okay, setiap kali selepas percubaan PMR, kiterang dapat result, 1 sekolah tingkatan 3 yang menduduki PMR 2012, pengetua masuk dan ... aku kena rotan + cubit + lecture . aku terima semua tu tanpa dendam sebab bagi aku Pengetua Miss Ang Siew Jin sebagai Pengetua Kanan SMK Merbau Miri nia *complete aku sebut* memberi semangat untuk aku supaya lebih fokus! 

girl, kamu macam ni tau *tunjuk tangan lurus lepas tu naik turun macam belon *kapal terbang* naik turun naik turun. kamu mesti lebih fokus lagi. C D ? what is this ? Donkey ? this PMR i want no C and D 

okay aku angguk-angguk dan dalam hati aku cakap aku mesti lebih fokus, serious! takda masa lagi maa~ so start tu aku terus fokus fokus :') dan nanti hanya tunggu keputusan saja. aku harap keputusan PMR aku ni baik. Amin. Ya Allah, Engkau Yang Maha Agung, kau tenangkan hati hamba-Mu yang tidak tenteram asyik gelisah memikirkan soal keputusan PMR yang akan keluar pada 19 disember 2012 ini. amin~

sampai sini saja la :') malam semakin tua, bumi dah tua, result PMR dah nak keluar. selamat pagimalam. Farewell :)



terima kasih kerana sudi singgah dan membaca. lain kali jangan lupa singgah lagi :)


Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers


❤ i am Abang Izzan Safwan's Girlfriend


welcome to my blog. i am Ashmin, the owner for this simple blog for sure. no doubt, i am Sarawakian speak in three languages (Malay, Sarawak Malay & English) in this blog. please navigate around happily. do follow me and don't forget to leave your prints on my tagboard so i can visit you back. let's talk more on & twitter. take a look my pictures on instagram and do ask me a random question, maybe my bio or etc on Ask.fm. thank you ^^


::leave your prints here but remember;
-no hars words
-share your link url not email
-klik 'go' sekali saja!
SEND SUCCESSFUL!


Latest Memories




Copyright©.Layout by LeAsmines. Header by Syahirah. Color codes by HTMLColor. Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.Picture from Tumblr. All rights reserved 2012 - Infinite.