//Ashmin Safwan


#HappyBirthdayAimanAfiff (lookalike ZAYN MALIK)
09/12/2012 @ 3:35 pm | 0 comments
hello fellas! pagi tadi early 8 pagi bangun dan sempat online terus wish dekat Aiman Afiff 'happy birthday aiman afiff' then aku terus mandi. actually tepat 12 tengahmalam aku ada wish, aku wish dalam hati. hanya aku dengan Allah SWT je tau masa tu. bersiap sampai pukul 9 pagi. then ulang-alik ulang-alik tah apa nak buat, pukul 10 lebih baru keluar. oh actually, bukan p bersiap nak pergi celebrate birthday Aiman Afiff tapi pergi majlis perkahwinan. tak jauh pungg dekat kawan rumah gak. dalam pukul 12 tengahari datang rumah balik lepas tu aku online twitter, upload gambar sikit dekat twitter dengan facebook. online online online check check ada orang post #HappyBirthdayAimanAfiff oo nak treanding la ni. so aku pun post gak. tak lama tu Aiman Afiff pun retweet. aww zayn malik. gah ha ha!

okay aku sebenarnya klmj -.- bukan apa dulu aku pernah tiap-tiap hari text dengan Aiman ni. ops aku panggil dia Effy dulu :) okay aku cerita sikit. masa tu aku mungkin tengah hantar mangkuk dekat dapur, lepastu kakak aku panggil aku. aku tanya apasal. lepastu dia tunjuk handphone aku. oh ada message. lepas tu aku baca  isinya berbunyi macam ni. aku tak ingat sangat tapi isinya ada la macam ni ;

good morning!
kitak kiut
kitak cantik
kitak peramah
kitak bait
kitak awesome
kitak gorgeous
kitak bait ati
kitak sporting
kamek ?
:'(
kamek apa lah?
KAMEK BULAK AJAK!
=D

aaaa sangal :p aku ketawa lepastu aku reply text dia. hmm aku lupa apa yang aku ext. tapi yakin dan pastinya kiterang sama-sama senang hati :3
aku masih ingat okay dia ambik gambar pakai webcam lepastu tunjuk 'love' dekat love tu cun-cun nama aku yang dia tag. lepastu ada gambar satu lagi. posisi yang sama gak tag nama aku dengan Nicole Garnette :) *tak pasti nama dia selepas Nicole tu*
and then, aku pernah koling dengan Aiman ni. hhmm tapi masa tu si cousin dia yang gatai sangat nak tekan 'call' pakai handphone dia tu. so dengar la suara dua orang bujang tu -.-

okay actually aku kenal Aiman ni dari sekolah rendah dah. dia duduk atas meja aku. masa tu kelas PAFA. kiterang sekolah dekat SK AGAMA (MIS) MIRI. time tu ustazah takde lepastu kawan dia pengawas so jaga la kelas kiterang. masa tu dia tahun 5, aku tahun 3. ops kebetulan sama pakai baju hijau. esok pulak baju kuning. haish -.- lepastu minggu depan sama gak baju merah then biru. haish ! -.- start tu la kenal-kenal. then masa aku tahun 4, dia tahun 6. aku tak tegur sangat sebab dia UPSR masa tu. aku tak nak kacau. lepas 2 tahun berlalu, aku pulak yang ambik UPSR dia form 2. hujung tahun nak masuk form 1, dia dah nak masuk form 3, masa tu berfacebook, so masa tu lat tegur-tegur balik. then masa aku dah masuk form 2, cerita menghilang. sekarang aku form 3.dia form 5. aku dah habis ambik PMR dia baru LEPASAN. so tak tau la macam mana. then aku ada gak jumpa twitter dia tapi aku asyik follow unfollow tunggu dia follow aku balik memang lama. haha ^^

 nak tau kenapa aku tak bertegur dengan dia and aku tau dia sekarang lupa dengan aku. hohoh! sebab dia lepastu ada makwe dan aku pun patah hati dan undur diri. erk Hazirah Asha'ari . eh cantik orang nye. i admit it.orang nye baik walaupun dia tak penah kenal dengan aku pungg :p

hmm aku tak tauk nak cakap apa gi. 3 tahun yang lepas aku orang yang pertama wish birthday dia.aww bukan main panjang lagi wish aku. then dia jawab 'kamek sebenarnya malas mok baca panjang-panjang tpapi apakan daya kamek akan cuba baca sampe abis okay' oh love you friend. hahaha ! JUST FRIEND okay -.-
so he is Aiman Afiff bin Abang Adenan. aku panggil dia Effy. ngegeh kan aku? actually gambar ni aku 'copy image' dari facebook dia je. amacam? macam Zayn Malik tak?gahaha! by the way, happy birthday my old friend, Aiman :) May Allah Bless You Boy

okay sampai sini jer. selamat petang. sekarang pukul 3:33pm dekat atas tu salah time :3 farewell!



terima kasih kerana sudi singgah dan membaca. lain kali jangan lupa singgah lagi :)


Older Post | Newer Post
Daisypath Anniversary tickers


❤ i am Abang Izzan Safwan's Girlfriend


welcome to my blog. i am Ashmin, the owner for this simple blog for sure. no doubt, i am Sarawakian speak in three languages (Malay, Sarawak Malay & English) in this blog. please navigate around happily. do follow me and don't forget to leave your prints on my tagboard so i can visit you back. let's talk more on & twitter. take a look my pictures on instagram and do ask me a random question, maybe my bio or etc on Ask.fm. thank you ^^


::leave your prints here but remember;
-no hars words
-share your link url not email
-klik 'go' sekali saja!
SEND SUCCESSFUL!


Latest Memories




Copyright©.Layout by LeAsmines. Header by Syahirah. Color codes by HTMLColor. Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.Picture from Tumblr. All rights reserved 2012 - Infinite.